When Hostile Consumers Wreak Havoc on Your Brand: The Phenomenon of Consumer Brand Sabotage. (2016) Kähr, Andrea Nyffenegger, Bettina Krohmer, Harley Hoyer, Wayne D Journal of marketing. A quarterly publication of the american marketing association Vol. 80 Núm. 3 Pág. 25-41

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Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Brand Hatred
Brand Hatred Vol. 8 Núm. 3 Pág. 9
2023 International Journal of Professional Business Review
Rai, Ashutosh Chawla, Udit Chattopadhyay, Subrata
How harmful are online firestorms for brands?
How harmful are online firestorms for brands? Vol. 24 Núm. 1 Pág. 133-151 ARTICULO
2020 Spanish journal of marketing-ESIC
Delgado Ballester, Elena López López, Inés Bernal Palazón, Alicia
Antecedents of brand hate in the fast food industry
Antecedents of brand hate in the fast food industry Vol. 23 Núm. 2 Pág. 227-248 ARTICULO
2019 Spanish journal of marketing-ESIC
Hashim, Sharizal Kasana, Sheraz
A vontade de potência do prossumidor
A vontade de potência do prossumidor Vol. 18 Núm. 2 Pág. 161-193
2019 RECADM
Costa, Flávia Zimmerle da Nóbrega Leão, André Luiz Maranhão de Souza
New challenges in brand management
New challenges in brand management Vol. 22 Núm. 3 Pág. 254-271 ARTICULO
2018 Spanish journal of marketing-ESIC
Veloutsou, Cleopatra Delgado Ballester, Elena
Vodafone
Vodafone Núm. 1 Pág. 7-31 ARTICULO
2018 IROCAMM-International Review Of Communication And Marketing Mix
Mahmud, Niaz Hasan García Medina, Irene
Agenciados pelo desejo
Agenciados pelo desejo Vol. 58 Núm. 1 Pág. 74-86 ARTICULO
2018 RAE-Revista de Administração de Empresas
Leão, André Luiz Maranhão de Souza Costa, Flávia Zimmerle da Nóbrega

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