Cope and grow: A grounded theory approach to early college entrants' lived experiences and changes in a STEM program (2015) Dai, David Yun Steenbergen-Hu, Saiying Zhou, Yehan Gifted child quarterly Vol. 59 Núm. 2 Pág. 75-90
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Integrative Supports, Resources, and Opportunities—Exploring and Expanding Urban High School Students’ Science Identity Vol. 67 Núm. 1 Pág. 44-63 ARTICULO | 2023 | Gifted child quarterly |
Rocha, Janet
Cabral, Brian
Chen, Erin
Rodriguez, Carlos
Yancy, Clyde W.
|
On deciding to accelerate Vol. 63 Núm. 3 Pág. 159-171 ARTICULO | 2019 | Gifted child quarterly |
Dare, Lynn
Nowicki, Elizabeth
Smith, Susen
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 02-Jun-2024