Teachers' beliefs about multilingualism and a multilingual pedagogical approach (2016) Haukas, Asta International journal of multilingualism Vol. 13 Núm. 1 Pág. 1-18

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
“Their heritage language suddenly plays a role” – Teachers’ beliefs on integrating multilingual linguistic landscapes in the plurilingual language classroom
“Their heritage language suddenly plays a role” – Teachers’ beliefs on integrating multilingual linguistic landscapes in the plurilingual language classroom Vol. 17 Núm. 1 Pág. 4 ARTICULO
2024 Bellaterra
Brinkmann, Lisa Marie
The Challenges of Multilingual English Speakers Learning Catalan as a Third or Additional Language
The Challenges of Multilingual English Speakers Learning Catalan as a Third or Additional Language Núm. 24 Pág. 1-24 ARTICULO
2023 Revista Internacional de Catalanística = Journal of Catalan Studies
Gagné, Nancy Joan Casademont, Anna
Teaching and learning in a multilingual Europe
Teaching and learning in a multilingual Europe Vol. 37 Núm. 2 Pág. 293-320 ARTICULO
2022 European journal of psychology of education
Dockrell, Julie E. Papadopoulos, T. C. Mifsud, C. L. Bourke, L. Vilageliu, O. Bešić, E. Seifert, S. Gasteiger-Klicpera, B. Ralli, A. Dimakos, I. Karpava, S. Martins, M. Sousa, O. Castro, S. Søndergaard Knudsen, H. B. Donau, P. Haznedar, B. Mikulajová, M. Gerdzhikova, N.
Cultura, lengua y educación multilingüe
Cultura, lengua y educación multilingüe Vol. 74 Núm. 3 Pág. 121-137 ARTICULO
2022 Bordón
Failasofah, Failasofah Mukminin, Amirul Masbirorotni, Masbirorotni Abrar, Mukhlash Fajaryani, Nunung Fortunasari, Fortunasari Hidayat, Marzul Habibi, Akhmad
¿Es una buena idea el Tratamiento Integrado de Lenguas? Percepciones del profesorado de Educación Primaria
¿Es una buena idea el Tratamiento Integrado de Lenguas? Percepciones del profesorado de Educación Primaria Núm. 34 Pág. 161-170
2022 Didáctica. Lengua y literatura
Boillos Pereira, María del Mar Aranberri Monasterio, Nora Zuloaga San Román, Eneko Ibarluzea Santisteban, Miren
La implementación del tratamiento integrado de lenguas
La implementación del tratamiento integrado de lenguas Núm. 40 Pág. 1 ARTICULO
2021 Tonos digital
Ibarluzea Santisteban, Miren Zuloaga San Román, Eneko Boillos Pereira, María del Mar Aranberri Monasterio, Nora
Language Learning and Teaching in a Multilingual World Marie-Françoise Narcy-Combes, Jean-Paul Narcy-Combes, Julie McAllister, Malory Leclère and Grégory Miras (2019)
Language Learning and Teaching in a Multilingual World Marie-Françoise Narcy-Combes, Jean-Paul Narcy-Combes, Julie McAllister, Malory Leclère and Grégory Miras (2019) Vol. 15 Núm. 2 Pág. 403-408 RESENA_BIBLIOGRAFICA
2021 Sociolinguistic Studies
Hung, Bui Phu
Transfert ELA-FLS
Transfert ELA-FLS Vol. 76 Núm. 4 Pág. 395-411 ARTICULO
2020 Canadian modern language review
Quevillon Lacasse, Claude
Exploring Multilingual Learners’ Writing Practices during an L2 and an L3 Individual Writing Task
Exploring Multilingual Learners’ Writing Practices during an L2 and an L3 Individual Writing Task Vol. 76 Núm. 4 Pág. 313-334 ARTICULO
2020 Canadian modern language review
Payant, Caroline

* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-May-2024