Cognitively diagnostic assessments and the cognitive diagnosis model framework (2014) ARTICULO Torre, Jimmy de la Minchen, Nathan Psicología educativa Vol. 20 Núm. 2 Pág. 89-97

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
FoCo
FoCo Vol. 29 Núm. 2 Pág. 149-158 ARTICULO
2023 Psicología educativa
Sanz, Susana Schames Kreitchmann, Rodrigo Nájera, Pablo Moreno Pérez, José David Martínez Huertas, José Ángel Sorrel, Miguel A.
Bridging assessment and learning
Bridging assessment and learning Núm. 40 Pág. 9-24 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Wang, Mengmeng
Estimation approaches in cognitive diagnosis modeling when attributes are hierarchically structured
Estimation approaches in cognitive diagnosis modeling when attributes are hierarchically structured Vol. 32 Núm. 1 Pág. 122-129 ARTICULO
2020 Psicothema
Akbay, Lokman Torre, Jimmy de la
Bringing added value to educational assessment
Bringing added value to educational assessment Vol. 20 Núm. 2 Pág. 61-63 ARTICULO
2014 Psicología educativa
Navas, Mª J.
Assessment as a positive influence on 21st century teaching and learning
Assessment as a positive influence on 21st century teaching and learning Vol. 20 Núm. 2 Pág. 65-77 ARTICULO
2014 Psicología educativa
Pellegrino, James W.
An introduction to the use of evidence-centered design in test development
An introduction to the use of evidence-centered design in test development Vol. 20 Núm. 2 Pág. 79-87 ARTICULO
2014 Psicología educativa
Zieky, Michael J.
Cognitive frameworks for assessment, teaching, and learning
Cognitive frameworks for assessment, teaching, and learning Vol. 20 Núm. 2 Pág. 117-123 ARTICULO
2014 Psicología educativa
Kane, Michael T. Bejar, Isaac I.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024