Assessment as a positive influence on 21st century teaching and learning (2014) ARTICULO Pellegrino, James W. Psicología educativa Vol. 20 Núm. 2 Pág. 65-77

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Las prácticas de evaluación de las matemáticas universitarias
Las prácticas de evaluación de las matemáticas universitarias Vol. 34 Núm. 1 Pág. 246-262
2020 Uniciencia
García Oliveros, Gloria Salguero, Beatriz Rodríguez Díaz, Oswaldo Palomino Bejarano, Erminsul Caicedo Valencia, Rafael
Cognitively diagnostic assessments and the cognitive diagnosis model framework
Cognitively diagnostic assessments and the cognitive diagnosis model framework Vol. 20 Núm. 2 Pág. 89-97 ARTICULO
2014 Psicología educativa
Torre, Jimmy de la Minchen, Nathan
An introduction to the use of evidence-centered design in test development
An introduction to the use of evidence-centered design in test development Vol. 20 Núm. 2 Pág. 79-87 ARTICULO
2014 Psicología educativa
Zieky, Michael J.
Cognitive frameworks for assessment, teaching, and learning
Cognitive frameworks for assessment, teaching, and learning Vol. 20 Núm. 2 Pág. 117-123 ARTICULO
2014 Psicología educativa
Kane, Michael T. Bejar, Isaac I.
A case study in principled assessment design
A case study in principled assessment design Vol. 20 Núm. 2 Pág. 99-108 ARTICULO
2014 Psicología educativa
Deane, Paul Song, Yi
Bringing added value to educational assessment
Bringing added value to educational assessment Vol. 20 Núm. 2 Pág. 61-63 ARTICULO
2014 Psicología educativa
Navas, Mª J.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024