Linguistic and cognitive motivations for the Typological Primacy Model (TPM) of third language (L3) transfer (2015) Rothman, Jason Bilingualism. Language and cognition Vol. 18 Núm. 2 Pág. 179-190

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 3

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The Challenges of Multilingual English Speakers Learning Catalan as a Third or Additional Language
The Challenges of Multilingual English Speakers Learning Catalan as a Third or Additional Language Núm. 24 Pág. 1-24 ARTICULO
2023 Revista Internacional de Catalanística = Journal of Catalan Studies
Gagné, Nancy Joan Casademont, Anna
Telecollaboration and Linguistic Gains in Postsecondary Non-Native Portuguese Learning
Telecollaboration and Linguistic Gains in Postsecondary Non-Native Portuguese Learning Vol. 43 Núm. 1 Pág. 7
2022 ESPecialist
Maimone, Luciane Zach, Ariel
The effect of L4 on translation students’ L1/L2 writing scripts
The effect of L4 on translation students’ L1/L2 writing scripts Vol. 14 Núm. 1 Pág. 1-32 ARTICULO
2021 Language Value
Guzmán Pitarch, Josep Roderic
When More is Less
When More is Less Vol. 103 Núm. 4 Pág. 489-500 ARTICULO
2020 Hispania
Forcelini, Jamile Sunderman, Gretchen
Analysis of Compositions by B1 Level (Threshold) Francophone Learners of Catalan
Analysis of Compositions by B1 Level (Threshold) Francophone Learners of Catalan Núm. 22 Pág. 2 ARTICULO
2020 Revista Internacional de Catalanística = Journal of Catalan Studies
Joan Casademont, Anna
Hizkuntzen arteko elkarreragina
Hizkuntzen arteko elkarreragina Vol. 32 Núm. 2 Pág. 95-126 ARTICULO
2020 Tantak
Etxague Goia, Itxaro van der Worp, Karin
Uso del par preposicional por / para en estudiantes de ELE francófonos
Uso del par preposicional por / para en estudiantes de ELE francófonos Núm. 24 Pág. 24-46 ARTICULO
2020 Tinkuy
Malof Avedaño, César Enrique

* Último cálculo de métricas Dialnet: 12-May-2024