Physical Education and English integrated learning (2013) ARTICULO Coral, Josep Temps d’Educació Núm. 45 Pág. 41-63

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Physical Education and English learning
Physical Education and English learning Núm. 7 Pág. 95-107 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Martín Moya, Ricardo Rico González, Markel
Preservice Physical Education teachers´ attitudes towards teaching in Foreign Languages. Expectations and training needs
Preservice Physical Education teachers´ attitudes towards teaching in Foreign Languages. Expectations and training needs Núm. 7 Pág. 25-44 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
García Núñez, Miriam N. Fraguela Vale, Raúl Bobadilla-Pérez, María
Design and validation of a tool to evaluate CLIL in Physical Education sessions
Design and validation of a tool to evaluate CLIL in Physical Education sessions Núm. 37 Pág. 193-210 ARTICULO
2022 Porta Linguarum
Martínez Hita, Francisco José Granero Gallegos, Antonio Gómez López, Manuel
Educación Física en centros bilingües
Educación Física en centros bilingües Núm. 43 Pág. 352-360 ARTICULO
2022 Retos
Sánchez Vegas, Víctor Coterón López, Javier González Peño, Alba Franco Álvarez, Evelia
The Teaching and Learning of Physical Education in Primary and Secondary Education
The Teaching and Learning of Physical Education in Primary and Secondary Education Vol. 4 Núm. 1 Pág. 57-66
2021 CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
López Cancho, Judith
The effect of bilingual Physical Education on students’ Physical Activity. Things are not always as they seem
The effect of bilingual Physical Education on students’ Physical Activity. Things are not always as they seem Vol. 15 Núm. 43 Pág. 53-61 ARTICULO
2020 Cultura, ciencia y deporte
Salvador García, Celina Chiva Bartoll, Oscar Colomer Diago, Carla
Conocer y divulgar las ciencias del deporte a través del modelo pedagógico flipped learning en aicle, utilizando un congreso de ciencias del deporte como medio para promocionar la actividad física saludable
Conocer y divulgar las ciencias del deporte a través del modelo pedagógico flipped learning en aicle, utilizando un congreso de ciencias del deporte como medio para promocionar la actividad física saludable Núm. 54 Pág. 26-43 ARTICULO
2020 Habilidad Motriz
González Fernández, Francisco Tomás Fernández Barrionuevo, Eliseo Chillón Garzón, Palma Morente Oria, Honorato
Design and validation of a tool to evaluate Physical Education and Language integrated learning tasks
Design and validation of a tool to evaluate Physical Education and Language integrated learning tasks Núm. 2 Pág. 43-58 ARTICULO
2017 Didacticae. Journal of Research in Specific Didactics
Coral, Josep Esquerda, Gerard Benito, Judit

* Último cálculo de métricas Dialnet: 20-Oct-2024