Characterizing Successful Classroom Discourse for NNS Teaching Assistant Training (1987) Rounds, Patricia L. TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 21 Núm. 4 Pág. 643-672
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 2 FILOLOGIAS 2 LINGUISTICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The use of questions posed by professors in English and Montenegrin academic lectures Vol. 35 Núm. 1 Pág. 65-99 ARTICULO | 2022 | Revista española de lingüística aplicada |
Živković, Branka
|
Combining Multimodal Techniques to Approach the Study of Academic Lectures Vol. 43 Núm. 1 Pág. 178-198 ARTICULO | 2021 | Atlantis |
Bernad-Mechó, Edgar
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Jul-2024