Student Reactions to Teacher Response in Multiple-draft Composition Classrooms (1995) Ferris, Dana TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 29 Núm. 1 Pág. 33-54
- Número de citas: 6 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 2 FILOLOGIAS 4 EDUCACION 3 LINGUISTICA 1 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Comparing the effects of direct and indirect synchronous written corrective feedback Vol. 53 Núm. 1 Pág. 176-199 | 2020 | Foreign language annals |
Kim, Youjin
Choi, Bumyong
Kang, Sanghee
Kim, Binna
Yun, Hyunae
|
The Relationship Between Cognitive Styles and Young Adult Learners’ Preferences for Written Corrective Feedback Vol. 24 Núm. 2 Pág. 11-34 ARTICULO | 2017 | HOW |
Moslemi, Negar
Dastgoshadeh, Adel
|
A revisão como um instrumento para a melhoria da qualidade de textos narrativos Núm. 1 Pág. 331-336 COMUNICACION_CONGRESO | 2017 | Revista de estudios e investigación en psicología y educación |
Borges, Sandra Maria Medeiros
Silva, Ana Cristina
|
EFL students' preferences towards written corrective feedback Núm. 23 Pág. 109-129 ARTICULO | 2016 | The Grove |
Orts, Sara
Salazar Campillo, Patricia
|
"We all make mistakes!". Analysing an error-coded corpus of spanish university students' written english Núm. 24 Pág. 103-129 ARTICULO | 2016 | Complutense Journal of English Studies |
MacDonald, Penny
|
Applying Genre Theory to Improve Exposition-Type Essay Writing Núm. 13 Pág. 29-42 ARTICULO | 2010 | Porta Linguarum |
Martínez Lirola, María
Tabuenca Cuevas, María
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024