Practical strategies for enhancing interdisciplinary collaboration in neuroeducational studies (2013) Nouri, Ali International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education. (IJCRSEE) Vol. 1 Núm. 2 Pág. 94-100
- Número de citas: 4 (25.0% autocitas)
-
Ámbito Citas MULTIDISCIPLINAR 2 FILOSOFIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Exploring Educational Neuroscience as a Professional Practice Vol. 5 Núm. 1 Pág. 116-123 | 2024 | Journal of neuroeducation = revista de neuroeducación = revista de neuroeducació |
Nouri, Ali
|
Fundamentos epistemológicos transdisciplinares de educación y neurociencia Núm. 26 Pág. 83-113 ARTICULO | 2019 | Sophia |
Fuentes Canosa, Adela
Collado Ruano, Javier
|
Eeg based cognitive workload classification during nasa matb-ii multitasking Vol. 3 Núm. 1 Pág. 35-41 | 2015 | International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education |
Chandra, Sushil
Verma, Kundan Lal
Sharma, Greeshma
Mittal, Alok
Jha, Devendra
|
Reliability of the dynamic occupational therapy cognitive assessment for children (dotca-ch) Vol. 2 Núm. 1 Pág. 69-75 | 2014 | International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education |
Lersilp, Suchitporn
Rangson, Thikamporn
Chinchai, Supaporn
Sriphetcharawut, Sarinya
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Sep-2024