Effects of the Flipped Classroom Model on Student Performance for Advanced Placement High School Chemistry Students (2014) Schultz, David Duffield, Stacy Rasmussen, Seth C. Wageman, Justin Journal of chemical education Vol. 91 Núm. 9 Pág. 1334-1339

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Flipping the flipped class
Flipping the flipped class Núm. 19 Pág. 10 ARTICULO
2022 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Fischer, Ian Douglas Chi Chang, Jie
SmartFC:
SmartFC: Vol. 17 Núm. 1 Pág. 9-16 ARTICULO
2022 Revista Iberoamericana de Tecnologías del Aprendizaje
Sotelo, Fabinton Pastes Urbano, Lina M. Terán, Hamil S. Solarte, Mario Fernando Ruipérez Valiente, José A.
A quasi-qualitative analysis of flipped classroom implementation in an engineering course
A quasi-qualitative analysis of flipped classroom implementation in an engineering course Núm. 17 Pág. 56 ARTICULO
2020 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Hussain, Shahid Jamwal, Prashant K. Munir, Muhammad T. Zuyeva, Aigerim
Flipped classroom and its use in teaching English as a foreign language
Flipped classroom and its use in teaching English as a foreign language Vol. 49 Núm. 5 Pág. 93-112 ARTICULO
2019 Publicaciones
Birová, Lenka
Aprendizagem tecnológica ativa
Aprendizagem tecnológica ativa Vol. 4 Núm. 3 Pág. 580-609 ARTICULO
2018 Revista Internacional de Educação Superior
Leite, Bruno
Las flipped classroom a través del smartphone: efectos de su experimentación en educación física secundaria
Las flipped classroom a través del smartphone: efectos de su experimentación en educación física secundaria Núm. 15 Pág. 296-351 ARTICULO
2015 Prisma Social
Gómez García, Iván Castro-Lemus, Nuria Toledo Morales, Purificación

* Último cálculo de métricas Dialnet: 30-Jun-2024