The differential effects of explicit and implicit instruction on EFL learners' use of epistemic stance (2014) Fordyce, Kenneth Applied linguistics Vol. 35 Núm. 1 Pág. 6-28

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Análisis comparativo del uso de marcadores metadiscursivos en la evaluación formativa y sumativa online
Análisis comparativo del uso de marcadores metadiscursivos en la evaluación formativa y sumativa online Núm. 34 Pág. 261-292 ARTICULO
2021 Tejuelo
Carrió Pastor, María Luisa
On the relationship between intrinsic saliency and implicit learning of apologetic strategies
On the relationship between intrinsic saliency and implicit learning of apologetic strategies Vol. 11 Núm. 4 Pág. 1310-1319 ARTICULO
2021 EJIHPE
Liu, Chin Ting Chen, Yuan shan
Second language pragmatics development through different instructional techniques
Second language pragmatics development through different instructional techniques Vol. 171 Núm. 1 Pág. 113-141 ARTICULO
2020 ITL International Journal of Applied Linguistics
Zaferanieh, Elaheh Tavakoli, Mansoor Eslami Rasekh, Abbas
Efecto de la instrucción explícita sobre la interpretación de implicaturas en aprendientes angloparlantes de español como segunda lengua
Efecto de la instrucción explícita sobre la interpretación de implicaturas en aprendientes angloparlantes de español como segunda lengua Núm. 26 Pág. 394-406 ARTICULO
2018 Pragmalinguistica
Toledo Vega, Gloria Soto Celis, Fernando Antonio
Teaching apology formulas at the discourse level
Teaching apology formulas at the discourse level Núm. 16 Pág. 13-48 ARTICULO
2016 Elia
Martínez Flor, Alicia
Cultural aspects of immediacy in an Asian classroom context
Cultural aspects of immediacy in an Asian classroom context Núm. 15 Pág. 13-34 ARTICULO
2015 Elia
López Ozieblo, Regina
Teaching refusal strategies in the foreign language classroom: a focus on inductive-deductive treatments
Teaching refusal strategies in the foreign language classroom: a focus on inductive-deductive treatments Núm. 11 Pág. 41-67 ARTICULO
2013 Journal of English Studies
Martínez Flor, Alicia Beltrán Palanques, Vicente

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024