THE EFFECT OF EXPOSURE FREQUENCY ON INTERMEDIATE LANGUAGE LEARNERS' INCIDENTAL VOCABULARY ACQUISITION AND RETENTION THROUGH READING (1999) Rott *, Susanne Studies in second language acquisition Vol. 21 Núm. 4 Pág. 589-619

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The effect of multiple encounters in contextualized learning
The effect of multiple encounters in contextualized learning Núm. 25 Pág. 49-62 ARTICULO
2016 Porta Linguarum
Sánchez Manzano, María Jesús Fernández-Sánchez, Alfredo
Reconocimiento visual y categorización semántica de palabras nuevas en inglés como lengua extranjera (L2)
Reconocimiento visual y categorización semántica de palabras nuevas en inglés como lengua extranjera (L2) Núm. 89 Pág. 379-399 ARTICULO
2015 Revista signos
Rodrìguez Moran, Andrea Victoria A. Ferreira, Roberto
Vocabulary used in e-mails by mixed-ability EFL secondary school students
Vocabulary used in e-mails by mixed-ability EFL secondary school students Núm. 26 Pág. 107-126 ARTICULO
2013 Revista española de lingüística aplicada
Canga Alonso, Andrés
Systematic Introduction of Vocabulary and its Effect on Acquisition: Primary Education Students of English as a Foreign Language
Systematic Introduction of Vocabulary and its Effect on Acquisition: Primary Education Students of English as a Foreign Language Núm. 18 Pág. 149-160 ARTICULO
2012 Porta Linguarum
Alcaraz Mármol, Gema
Selecting Television Programs for Language Learning
Selecting Television Programs for Language Learning Vol. 11 Núm. 1 Pág. 117-136 ARTICULO
2011 IJES
Webb, Stuart
Vocabulary input in classroom materials: Two EFL coursebooks used in Spanish schools
Vocabulary input in classroom materials: Two EFL coursebooks used in Spanish schools Núm. 24 Pág. 9-28 ARTICULO
2011 Revista española de lingüística aplicada
Alcaraz Mármol, Gema

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024