THE EFFECT OF EXPOSURE FREQUENCY ON INTERMEDIATE LANGUAGE LEARNERS' INCIDENTAL VOCABULARY ACQUISITION AND RETENTION THROUGH READING (1999) Rott *, Susanne Studies in second language acquisition Vol. 21 Núm. 4 Pág. 589-619
- Número de citas: 6 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 3 LINGUISTICA 5 FILOLOGIAS 5 EDUCACION 2 FILOLOGIA HISPANICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The effect of multiple encounters in contextualized learning Núm. 25 Pág. 49-62 ARTICULO | 2016 | Porta Linguarum |
Sánchez Manzano, María Jesús
Fernández-Sánchez, Alfredo
|
Reconocimiento visual y categorización semántica de palabras nuevas en inglés como lengua extranjera (L2) Núm. 89 Pág. 379-399 ARTICULO | 2015 | Revista signos |
Rodrìguez Moran, Andrea Victoria
A. Ferreira, Roberto
|
Vocabulary used in e-mails by mixed-ability EFL secondary school students Núm. 26 Pág. 107-126 ARTICULO | 2013 | Revista española de lingüística aplicada |
Canga Alonso, Andrés
|
Systematic Introduction of Vocabulary and its Effect on Acquisition: Primary Education Students of English as a Foreign Language Núm. 18 Pág. 149-160 ARTICULO | 2012 | Porta Linguarum |
Alcaraz Mármol, Gema
|
Selecting Television Programs for Language Learning Vol. 11 Núm. 1 Pág. 117-136 ARTICULO | 2011 | IJES |
Webb, Stuart
|
Vocabulary input in classroom materials: Two EFL coursebooks used in Spanish schools Núm. 24 Pág. 9-28 ARTICULO | 2011 | Revista española de lingüística aplicada |
Alcaraz Mármol, Gema
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024