Transformative Challenges to the Social Science Disciplines (1995) Banks, James A. Theory and research in social education Vol. 23 Núm. 1 Pág. 2-20
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Social studies education research for sustainable democratic societies Vol. 51 Núm. 1 Pág. 1-46 ARTICULO | 2023 | Theory and research in social education |
Levy, Brett L. M.
Busey, Christopher L.
Cuenca, Alexander
Evans, Ronald W.
Halvorsen, Anna-Lise
Ho, Li-Ching
Kahne, Joseph
Kissling, Mark T.
Lo, Jane C.
McAvoy, Paula
McGrew, Sarah
|
Epistemology and pedagogy re-examined. The unsuspected potential of John Elliott’s «liberal» pedagogy for teaching content-goals in the social and human sciences Vol. 26 Núm. 2 Pág. 93-113 ARTICULO | 2014 | Teoría de la educación |
Villacañas de Castro, Luis S.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024