Branding athletes (2014) Arai, Akiko Ko, Yong Jae Ross, Stephen A. Sport Management Review Vol. 17 Núm. 2 Pág. 97-106

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Uso de mídias sociais e gestão de marca pessoal de empreendedoras digitais
Uso de mídias sociais e gestão de marca pessoal de empreendedoras digitais Vol. 17 Núm. 2 Pág. 19-34 ARTICULO
2023 Revista da Micro e Pequena Empresa
Tavares de Souza, Izadora Leocádio Ferreira, Frederico Magalhães Christino, Juliana Maria
Esgrima en Instagram
Esgrima en Instagram Núm. 24 Pág. 51-71 ARTICULO
2023 Obra digital
Veloso da Silva, Admilson Yiming, Tao
Factors influencing purchase intention of sports drinks and carbonated drinks
Factors influencing purchase intention of sports drinks and carbonated drinks Vol. 6 Núm. 1 Pág. 1
2022 CBR
Niloy, Ahnaf Chowdhury
Changeable loyalties in cricket? A longitudinal qualitative study of Pakistan Super League fans
Changeable loyalties in cricket? A longitudinal qualitative study of Pakistan Super League fans Vol. 10 Núm. 1 Pág. 7-16 ARTICULO
2021 Sport TK
Hasaan, Ali
A Content Analysis of Fans’ Tweets
A Content Analysis of Fans’ Tweets Núm. 19 Pág. 140-147 ARTICULO
2019 Materiales para la historia del deporte
Hassan, Ali
Establishing Athlete Brand Among Female Pakistani Fans
Establishing Athlete Brand Among Female Pakistani Fans Vol. 6 Núm. 4 Pág. 333-351 ARTICULO
2017 Podium Sport, Leisure and Tourism Review
Hasaan, Ali Kerem, Katri

* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024