Symbolic and non-symbolic number magnitude processing in children with developmental dyscalculia (2012) ARTICULO Castro Cañizares, Danilka Reigosa Crespo, Vivian González Alemañy, Eduardo The Spanish Journal of Psychology Vol. 15 Núm. 3 Pág. 952-966
- Número de citas: 3 (66.7% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 3 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Patterns of symbolic numerical magnitude processing and working memory as predictors of early mathematics performance Vol. 38 Núm. 1 Pág. 311-332 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Mononen, Riikka-Maija
Niemivirta, Markku
|
Contribution of attentional networks to basic arithmetic achievement in school-age children Vol. 28 Núm. 2 Pág. 127-134 ARTICULO | 2022 | Psicología educativa |
Castro Cañizares, Danilka
Kettlun Poblete, Rocio
Estévez Pérez, Nancy
|
Reliability and validity of nonsymbolic and symbolic comparison tasks in school-aged children Núm. 20 Pág. 76 ARTICULO | 2017 | The Spanish Journal of Psychology |
Castro Cañizares, Danilka
Estévez Pérez, Nancy
Gómez, David
Dartnell, Pablo
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024