Influencing EFL Learners' Reading Comprehension and Self-efficacy Beliefs: The Effect of Concept Mapping Strategy (2012) ARTICULO Khajavi, Yaser Ketabi, Saeed Porta Linguarum. revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras Núm. 17 Pág. 9-28

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Teaching listening for interpreting through mind mapping Students’ attitudes and its effectiveness
Teaching listening for interpreting through mind mapping Students’ attitudes and its effectiveness Vol. 37 Núm. 1 Pág. 172-199 ARTICULO
2024 Revista española de lingüística aplicada
Li, Xiangdong
El uso de organizadores textuales para comprensión lectora en lengua meta, una experiencia durante la pandemia por la Covid-19
El uso de organizadores textuales para comprensión lectora en lengua meta, una experiencia durante la pandemia por la Covid-19 Vol. 41 Núm. 1 Pág. 55-84 ARTICULO
2023 Educatio siglo XXI
Sánchez Bejerano, Lucía Pérez Fernández, Lucila María Griffin, Kim
Effects of Summarization Tasks on Comprehension Monitoring of Science Texts in University Students with Elementary or Intermediate English Proficiency
Effects of Summarization Tasks on Comprehension Monitoring of Science Texts in University Students with Elementary or Intermediate English Proficiency Núm. 18 Pág. 161-176 ARTICULO
2012 Porta Linguarum
Gómez López, Angela Devís, Anna Sanjosé, Vicente

* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Oct-2024