Explaining Consumer Reactions to Corporate Social Responsibility: The Role of Gratitude and Altruistic Values. (2013) Romani, S. Grappi, S. Bagozzi, Richard P. Journal of business ethics Vol. 114 Núm. 2 Pág. 193-206

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The effectiveness of a college athletic department’s pro-environmental initiatives
The effectiveness of a college athletic department’s pro-environmental initiatives Vol. 1 Núm. 2 Pág. 53-72 ARTICULO
2023 Sustainability and Sports Science Journal (SSSJ)
Kim, Young Do Yu, Ho Yeol Nam, Changhyun Dabbs, Shaina M.
Relationship between ethical corporate social responsibility and customer loyalty
Relationship between ethical corporate social responsibility and customer loyalty Vol. 12 Núm. 8 Pág. 2194-2216
2021 Independent Journal of Management & Production
Hamid, Abdelsalam Adam Amsami, Maigana Ibrahim, Siddiq Balal
A cause-related marketing model for the iranian banking system
A cause-related marketing model for the iranian banking system Núm. 36 Pág. 113-136 ARTICULO
2020 AD-minister
Valipour, Ali Noraei, Mahmoud Kavosh, Kamyar
The influence of CSR on perceived value, social media and loyalty in the hotel industry
The influence of CSR on perceived value, social media and loyalty in the hotel industry Vol. 23 Núm. 3 Pág. 373-396 ARTICULO
2019 Spanish journal of marketing-ESIC
Mohammed, Abdulalem Swidi, Abdullah Al
The impact of corporate social responsibility indicators on consumer behavior. A case study:
The impact of corporate social responsibility indicators on consumer behavior. A case study: Núm. 1 Pág. 2516-2528
2017 QUID
Zeinalabedinzadeh Mashh, Mohammad Hossein Hashemiamin, Arezoosadat
Influencia de las emociones en la relación entre la Responsabilidad Social Corporativa y la lealtad del consumidor
Influencia de las emociones en la relación entre la Responsabilidad Social Corporativa y la lealtad del consumidor Núm. 155 Pág. 373-421 ARTICULO
2016 Esic market
Castro González, Sandra Bande Vilela, Belén

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024