Fostering Cautious Political Efficacy Through Civic Advocacy Projects (2011) ARTICULO Levy, Brett L. M. Theory and research in social education Vol. 39 Núm. 2 Pág. 238-277
- Número de citas: 4 (25.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 4
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Social studies education research for sustainable democratic societies Vol. 51 Núm. 1 Pág. 1-46 ARTICULO | 2023 | Theory and research in social education |
Levy, Brett L. M.
Busey, Christopher L.
Cuenca, Alexander
Evans, Ronald W.
Halvorsen, Anna-Lise
Ho, Li-Ching
Kahne, Joseph
Kissling, Mark T.
Lo, Jane C.
McAvoy, Paula
McGrew, Sarah
|
The influence of teacher-student and student-student relationships on societal involvement in Dutch primary and secondary schools Vol. 48 Núm. 1 Pág. 101-119 ARTICULO | 2020 | Theory and research in social education |
Wanders, Frank H K
van der Veen, I.
Dijkstra, Anne Bert
Maslowski, Ralf
|
Teaching Who You Are Vol. 46 Núm. 1 Pág. 68-109 ARTICULO | 2018 | Theory and research in social education |
Knowles, Ryan T.
|
Enseñar y aprender a participar en política Vol. 27 Núm. 69 Pág. 88-99 ARTICULO | 2015 | Revista Educación y Pedagogía |
Sant Obiols, Edda
Pagès Blanch, Joan
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024