Fostering Cautious Political Efficacy Through Civic Advocacy Projects (2011) ARTICULO Levy, Brett L. M. Theory and research in social education Vol. 39 Núm. 2 Pág. 238-277

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Social studies education research for sustainable democratic societies
Social studies education research for sustainable democratic societies Vol. 51 Núm. 1 Pág. 1-46 ARTICULO
2023 Theory and research in social education
Levy, Brett L. M. Busey, Christopher L. Cuenca, Alexander Evans, Ronald W. Halvorsen, Anna-Lise Ho, Li-Ching Kahne, Joseph Kissling, Mark T. Lo, Jane C. McAvoy, Paula McGrew, Sarah
The influence of teacher-student and student-student relationships on societal involvement in Dutch primary and secondary schools
The influence of teacher-student and student-student relationships on societal involvement in Dutch primary and secondary schools Vol. 48 Núm. 1 Pág. 101-119 ARTICULO
2020 Theory and research in social education
Wanders, Frank H K van der Veen, I. Dijkstra, Anne Bert Maslowski, Ralf
Teaching Who You Are
Teaching Who You Are Vol. 46 Núm. 1 Pág. 68-109 ARTICULO
2018 Theory and research in social education
Knowles, Ryan T.
Enseñar y aprender a participar en política
Enseñar y aprender a participar en política Vol. 27 Núm. 69 Pág. 88-99 ARTICULO
2015 Revista Educación y Pedagogía
Sant Obiols, Edda Pagès Blanch, Joan

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024