A Case Study of Co-Teaching in an Inclusive (2012) ARTICULO van Hover, Stephanie D. Hicks, David Sayeski, Kristin Theory and research in social education Vol. 40 Núm. 3 Pág. 260-291
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Differential effects of state testing policies and school characteristics on social studies educators’ gate-keeping autonomy Vol. 48 Núm. 1 Pág. 74-100 ARTICULO | 2020 | Theory and research in social education |
Hyeri, Hong
Hamot, Gregory E.
|
Novice social studies teachers’ implementation of differentiation Vol. 48 Núm. 1 Pág. 32-73 ARTICULO | 2020 | Theory and research in social education |
Dack, Hilary
Triplett, Nicholas
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024