Trait complexes and academic achievement: Old and new ways of examining personality in educational contexts. (2011) Ackerman, Phillip L. Chamorro Premuzic, Tomás Furnham, Adrian British journal of educational psychology Núm. 1 Pág. 27-40
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 3 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Improving the prediction and understanding of academic success Vol. 27 Núm. 1 Pág. 21-28 ARTICULO | 2022 | Revista de psicodidáctica |
Serrano, Cristina
Murgui Pérez, Sergio
Andreu Vaillo, Yolanda
|
Psychoticism and disruptive behavior can be also good predictors of school achievement Núm. 16 Pág. 1-13 ARTICULO | 2013 | The Spanish Journal of Psychology |
Flores-Mendoza, Carmen
Widaman, Keith F.
Mansur-Alves, Marcela
Dias Bacelar, Tatiane
Saldanha, Renata
|
An Explanatory Model of Academic Achievement based on Aptitudes, Goal Orientations, Self-Concept and Learning Strategies Vol. 15 Núm. 1 Pág. 48-60 ARTICULO | 2012 | The Spanish Journal of Psychology |
Miñano Pérez, Pablo
Castejón Costa, Juan Luis
Gilar Corbi, Raquel
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024