Perceived Organizational Motives and Consumer Responses to Proactive and Reactive CSR. (2011) Groza, Mark D. Pronschinske, Mya R. Walker, Matthew Journal of business ethics Vol. 102 Núm. 4 Pág. 639-652

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Campaign participation, spreading electronic word of mouth, purchase
Campaign participation, spreading electronic word of mouth, purchase Vol. 30 Núm. 1 Pág. 109-128 ARTICULO
2021 European journal of management and business economics
Bialkova, Svetlana Te Paske, Stephanie
The dual face of corporate social responsibility in social businesses
The dual face of corporate social responsibility in social businesses Vol. 35 Núm. 151 Pág. 109-121
2019 Estudios Gerenciales
Talero Sarmiento, Leonardo Hernán Contreras, Orlando E. Camacho Pinto, Julio Cesar
Cooperatives proactive social responsibility in crisis time
Cooperatives proactive social responsibility in crisis time Núm. 123 Pág. 7-36 ARTICULO
2017 REVESCO
Aragón Amonarriz, Cristina Iturrioz Landart, Cristina Narvaiza Cantín, Lorea
Motivations and possible decisive factors in employee participatioin in corporate volunteering programmes
Motivations and possible decisive factors in employee participatioin in corporate volunteering programmes Núm. 8 Pág. 121-157 ARTICULO
2017 Ramon Llull journal of applied ethics
Gómez Santos, Pablo Fernández Fernández, José Luis
Brakes and barriers of Corporate Volunteering
Brakes and barriers of Corporate Volunteering Núm. 90 Pág. 253-290 ARTICULO
2017 CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa
Gómez Santos, Pablo Fernández Fernández, José Luis
Responsabilidad social en las pymes
Responsabilidad social en las pymes Vol. 19 Núm. 1 Pág. 31-44 ARTICULO
2016 Revista de contabilidad = Spanish accounting review
Herrera Madueño, Jesús Larrán Jorge, Manuel Lechuga Sancho, María Paula Martínez Martínez, Domingo

* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Aug-2024