Test-enhanced learning in a middle school science classroom: The effects of quiz frequency and placement (2011) McDaniel, Mark A. Agarwal, Pooja K. Huelser, Barbie J. McDermott, Kathleen B. Roediger, Henry L. III Journal of educational psychology Vol. 103 Núm. 2 Pág. 399-414

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
A point contingency increased webcam usage in a university classroom
A point contingency increased webcam usage in a university classroom Vol. 50 Núm. 1 Pág. 85-96
2024 Revista mexicana de análisis de la conducta = Mexican journal of behavior analysis
Lotfizadeh, Amin D. McCoy, Eric Redner, Ryan Poling, Alan
Improving retention by placing retrieval practice at the end of class
Improving retention by placing retrieval practice at the end of class Vol. 52 Núm. 0 Pág. 22-32
2020 Revista Latinoamericana de Psicología
Ekuni, Roberta Pompeia, Sabine
Using quizzes to assess and enhance learning of english as a foreign language
Using quizzes to assess and enhance learning of english as a foreign language Vol. 30 Núm. 1 Pág. 323-339 ARTICULO
2017 Revista española de lingüística aplicada
Sánchez Manzano, María Jesús Diego Amado, Carmen Fernández-Sánchez, Alfredo

* Último cálculo de métricas Dialnet: 22-Aug-2024