Learning the control of variables strategy in higher and lower achieving classrooms: Contributions of explicit instruction and experimentation. (2010) Lorch, Robert F., Jr. Lorch, Elizabeth P. Canderhead, William J. Dunlap, Emily E. Hodell, Emily C. Freer, Benjamin Dunham Journal of educational psychology Vol. 102 Núm. 1 Pág. 90-101
- Número de citas: 3 (33.3% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
What Skills Related to the Control-of-Variables Strategy Need to Be Taught, and Who Gains Most? Vol. 115 Núm. 6 Pág. 813-835 | 2023 | Journal of educational psychology |
Peteranderl, Sonja
Edelsbrunner, Peter A.
Deiglmayr, Anne
Schumacher, Ralph
Stern, Elsbeth
|
The benefit of combining teacher-direction with contrasted presentation of algebra principles Vol. 36 Núm. 1 Pág. 187-218 ARTICULO | 2021 | European journal of psychology of education |
Ziegler, Esther
Edelsbrunner, Peter A.
Stern, Elsbeth
|
Oversimplifying Teaching of the Control of Variables Strategy Vol. 26 Núm. 1 Pág. 7-16 ARTICULO | 2020 | Psicología educativa |
Lorch, Robert F., Jr.
Lorch, Elizabeth P.
Lorch Wheeler, Sarah
Freer, Benjamin Dunham
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 22-Jul-2024