Putting standards into practice: evaluating the utility of the NAGC pre-K-grade 12 gifted program standards (2010) Matthews, Michael S. Shaunessy, Elizabeth Gifted child quarterly Vol. 54 Núm. 3 Pág. 159-167
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Do Faculty Members Apply the Standards for Developing Gifted Students at Universities? Vol. 12 Núm. 6 Pág. 579-600 ARTICULO | 2022 | EJIHPE |
Abunasser, Fathi
AlAli, Rommel
|
Educator Perceptions Following Changes in Gifted Education Policy Vol. 65 Núm. 4 Pág. 338-353 ARTICULO | 2021 | Gifted child quarterly |
Hodges, Jaret
Mun, Rachel U.
Roberson, Javetta Jones
Flemister, Charles “Tedd”
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 24-Jun-2024