The Effect of R&D Intensity on Corporate Social Responsibility. (2010) Padgett, Robert C. Galan, José I. Journal of business ethics Vol. 93 Núm. 3 Pág. 407-418

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Risk perception and relational capital strategies in corporate research and development
Risk perception and relational capital strategies in corporate research and development Vol. 46 Núm. 2 Pág. 4 ARTICULO
2023 Revista española de documentación científica
López Navarro, Irene Rey Rocha, Jesús González Bravo, María Isabel
The impact of CEO’s attributes on R&D intensity and ESG practices
The impact of CEO’s attributes on R&D intensity and ESG practices Vol. 51 Núm. 3 Pág. 326-349 ARTICULO
2022 Revista española de financiación y contabilidad
E-Vahdati, Sahar Binesh, Fatemeh
Do Korean chaebols practice noblesse oblige? Evidence from their CSR activities
Do Korean chaebols practice noblesse oblige? Evidence from their CSR activities Vol. 10 Núm. 1 Pág. 45-57 ARTICULO
2021 Economics and Business Letters
Yongmin Joe, Denis Lee, Jiyoung Dongchuhl, Frederick
The effect of technological posture and corporate social responsibility on financial performance through corporate reputation
The effect of technological posture and corporate social responsibility on financial performance through corporate reputation Vol. 6 Núm. 2 Pág. 164-179 ARTICULO
2018 International Journal of Innovation
González Ramos, María Isabel Donate Manzanares, Mario Javier Guadamillas Gómez, Fátima
¿Los bancos socialmente responsables son más innovadores? Evidencia empírica del efecto de la innovación y digitalización sobre la responsabilidad social corporativa en la banca europea
¿Los bancos socialmente responsables son más innovadores? Evidencia empírica del efecto de la innovación y digitalización sobre la responsabilidad social corporativa en la banca europea Núm. 420 Pág. 203-230 ARTICULO
2018 Revista de Contabilidad y Tributación. CEF
Aracil Fernández, Elisa
O Efeito do Patrocínio à Indústria Esportiva Sobre a Intangibilidade das Empresas Patrocinadoras do Setor de Energia Elétrica do Brasil
O Efeito do Patrocínio à Indústria Esportiva Sobre a Intangibilidade das Empresas Patrocinadoras do Setor de Energia Elétrica do Brasil Vol. 6 Núm. 2 Pág. 204-219 ARTICULO
2017 Podium Sport, Leisure and Tourism Review
Alcântara, Jessica Nunes de Alcântara, Juciara Nunes de Campos, Renato Silvério Benedicto, Gideon Carvalho de
Can corporate social responsibility bias lending decisions?
Can corporate social responsibility bias lending decisions? Vol. 45 Núm. 4 Pág. 466-486 ARTICULO
2016 Revista española de financiación y contabilidad
Guiral Contreras, Andrés Moon, Doocheol Pérez García, Antonio Javier
The impact of R&D intensity on corporate reputation: Interaction effect of innovation with high social benefit
The impact of R&D intensity on corporate reputation: Interaction effect of innovation with high social benefit Vol. 8 Núm. 2 Pág. 216-238 ARTICULO
2012 Intangible Capital
Padgett, Robert C. Cox de Moura-Leite, Rosamaria
Innovation with High Social Benefits and Corporate Financial Performance
Innovation with High Social Benefits and Corporate Financial Performance Vol. 7 Núm. 4 Pág. 59-69 ARTICULO
2012 Journal of Technology Management & Innovation
Padgett, Robert C. Moura-Leite, Rosamaria C.
Un modelo sobre las relaciones entre Responsabilidad Social Corporativa, capital social e innovación de la empresa
Un modelo sobre las relaciones entre Responsabilidad Social Corporativa, capital social e innovación de la empresa Núm. 352 Pág. 125-148 ARTICULO
2012 Revista de Contabilidad y Tributación. CEF
Peinado López, Laura Donate Manzanares, Mario Javier

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024