TV or not TV? Subtitling and English skills (2009) Rupérez-Micola, Augusto Bris, Arturo Banal-Estañol, Albert Working Papers ( Universitat Pompeu Fabra. Departamento de Economía y Empresa ) Núm. 1156 Pág. 1
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 3 FILOLOGIAS 3 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The use of subtitled TV series as a didactic resource for the EFL class in higher education Vol. 29 Núm. 1 Pág. 110-124 ARTICULO | 2023 | LFE |
Torres Hergueta, Enrique
|
The use of subtitled TV series as a didactic resource for the EFL class in Higher Education Vol. 29 Núm. 2 Pág. 110-124 ARTICULO | 2023 | LFE |
Torres Hergueta, Enrique
|
Teaching English through play Vol. 11 Núm. 5 Pág. 1-13 | 2022 | Human Review |
Navarro, Margarita
|
Determining Factors of the Academic Performance on �Listening� of Spanish Students of EFL. Results from the ESLC Núm. 20 Pág. 9-29 ARTICULO | 2013 | Porta Linguarum |
Vez Jeremías, José Manuel
|
Returns to Foreign Language Skills in a Developing Country: the Case of Turkey Núm. 7 Pág. 1 | 2013 | Documentos de trabajo ( XREAP ) |
Paolo, Antonio Di
Tansel, Aysit
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 21-Oct-2024