Teaching consecutive interpreting (1996) Ilg, Gerard Lambert, Sylvie Interpreting. international journal of research and practice in interpreting Vol. 1 Núm. 1 Pág. 69-101

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Teaching listening for interpreting through mind mapping Students’ attitudes and its effectiveness
Teaching listening for interpreting through mind mapping Students’ attitudes and its effectiveness Vol. 37 Núm. 1 Pág. 172-199 ARTICULO
2024 Revista española de lingüística aplicada
Li, Xiangdong
Note-Taking
Note-Taking Vol. 43 Núm. 1 Pág. 26
2023 Cadernos de tradução
Hierrezuelo García, Elizabeth Cruz López, Hortensia Rodríguez Devesa, Rafael
Teaching translation and interpreting courses to students’ lacks and wants
Teaching translation and interpreting courses to students’ lacks and wants Núm. 78 Pág. 159-192 ARTICULO
2019 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Li, Xiangdong
Designing a sight translation course for undergraduate T&I students
Designing a sight translation course for undergraduate T&I students Vol. 28 Núm. 1 Pág. 169-198 ARTICULO
2015 Revista española de lingüística aplicada
Li, Xiangdong
Modelo de formación básica en interpretación consecutiva dentro del marco de la reforma de Bolonia
Modelo de formación básica en interpretación consecutiva dentro del marco de la reforma de Bolonia Núm. 23 Pág. 61-77 ARTICULO
2012 Sendebar
Baxter, Robert Neal
La toma de notas:
La toma de notas: Núm. 11 Pág. 23-50 ARTICULO
2009 Hermeneus
Abuín González, Marta

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024