Marketing Unfder Uncertainty: The Logic of an Effectual Approach. (2009) Read, Stuart Dew, Nicholas Sarasvathy, Saras D. Song, Michael Wiltbank, Robert Journal of marketing. A quarterly publication of the american marketing association Vol. 73 Núm. 3 Pág. 1-18

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Effectuation and identity in entrepreneurship
Effectuation and identity in entrepreneurship Vol. 21 Núm. 1 Pág. 1
2023 Contextus
Silva, Angeliana Ferreira da Lima, Edmilson de Oliveira
Institutions and business customer experience
Institutions and business customer experience Vol. 29 Núm. 1 Pág. 98-110
2023 European Research on Management and Business Economics
Ruiz Alba, José Luis Quero Gervilla, María José López Tenorio, Pablo
Experiencia y teoría en las decisiones publicitarias entre directivos de marketing
Experiencia y teoría en las decisiones publicitarias entre directivos de marketing Núm. 40 Pág. 279-295 ARTICULO
2023 Contratexto
Garay Acuña, Alonso Solano González, Diego Vargas Bianchi, Lizardo
The effect of dynamic capabilities and entrepreneurial decision-making on the engagement of startups in public policies for innovation and entrepreneurship
The effect of dynamic capabilities and entrepreneurial decision-making on the engagement of startups in public policies for innovation and entrepreneurship Vol. 11 Núm. 1 Pág. 2 ARTICULO
2023 International Journal of Innovation
Buarque, Brenno Façanha Câmara, Samuel Paula Pinto, José Glauco Batista de Melo Filho, José Iran
From Goldilocks to Gump
From Goldilocks to Gump Vol. 9 Núm. 1 Pág. 189-220 ARTICULO
2020 Revista de Empreendedorismo e Gestão de Pequenas Empresas
Sarasvathy, Saras D. Forster, William R. Ramesh, Anusha

* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Aug-2024