A Framework for Understanding Corporate Social Responsibility Programs as a Continuum: An Exploratory Study. (2007) Pirsch, Julie Gupta, Shruti Grau, Stacy Landreth Journal of business ethics Vol. 70 Núm. 2 Pág. 125-140

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Trends in Cause-Related Marketing (CRM)
Trends in Cause-Related Marketing (CRM) Vol. 8 Núm. 4 Pág. 21
2023 International Journal of Professional Business Review
Bakshi, Megha Verma, Rajesh
Marketing e teoria dos stakeholders: uma revisão de literatura a partir da Web of Science
Marketing e teoria dos stakeholders: uma revisão de literatura a partir da Web of Science Vol. 9 Núm. 2 Pág. 4
2022 REFAS
Carneiro Catrib, Isabella Cavalcante de Oliveira Júnior, Marcos Antonio André da Rocha Garcia, Editinete
Measuring economic benefits of accessible spaces to achieve 'meaningful' access in the built environment
Measuring economic benefits of accessible spaces to achieve 'meaningful' access in the built environment Vol. 11 Núm. 2 Pág. 195-231 ARTICULO
2021 Journal of accessibility and design for all
Terashima, Mikiko Clark, Kate
Impacto de la comunicación de la responsabilidad social universitaria en la selección de universidad y efecto mediador de la reputación
Impacto de la comunicación de la responsabilidad social universitaria en la selección de universidad y efecto mediador de la reputación Vol. 29 Núm. 4 Pág. 39 ARTICULO
2020 El profesional de la información
Erazo Coronado, Lucy Llano Aristizábal, Sergio Garcés Prettel, Miguel Erazo Coronado, Ana María
The impact of CSR communication on the company’s reputation
The impact of CSR communication on the company’s reputation Vol. 38 Núm. 4 Pág. 12 ARTICULO
2020 Estudios de economía aplicada
Soudi, Nada Mokhlis, Chams Eddoha
Brand authenticity leads to perceived value and brand trust
Brand authenticity leads to perceived value and brand trust Vol. 28 Núm. 3 Pág. 222-238 ARTICULO
2019 European journal of management and business economics
Hernández Fernández, Asunción Lewis, Mathieu Collin
The impact of perceived CSR on corporate reputation and purchase intention
The impact of perceived CSR on corporate reputation and purchase intention Vol. 28 Núm. 3 Pág. 206-221 ARTICULO
2019 European journal of management and business economics
Bianchi, Enrique Carlos Bruno, Juan Manuel Sarabia Sánchez, Francisco José
Responsabilidad social corporativa y marketing
Responsabilidad social corporativa y marketing Vol. 277 Núm. 1431 Pág. 63-74 ARTICULO
2018 Razón y fe
Currás Pérez, Rafael
Influencia de las emociones en la relación entre la Responsabilidad Social Corporativa y la lealtad del consumidor
Influencia de las emociones en la relación entre la Responsabilidad Social Corporativa y la lealtad del consumidor Núm. 155 Pág. 373-421 ARTICULO
2016 Esic market
Castro González, Sandra Bande Vilela, Belén
Marco conceptual de la ética y la responsabilidad social empresarial
Marco conceptual de la ética y la responsabilidad social empresarial Vol. 19 Núm. 2 Pág. 69-118 ARTICULO
2016 Revista empresa y humanismo
Díaz de la Cruz, Cristina Fernández Fernández, José Luis
Perception of social responsibility and banking activities in Puerto Rico
Perception of social responsibility and banking activities in Puerto Rico Núm. 12 Pág. 146-159 ARTICULO
2016 Aestimatio
Juma'h, Ahmad H. Morales Rodríguez, Doris
A inserção da sustentabilidade nos programas de pós-graduação stricto sensu em administração
A inserção da sustentabilidade nos programas de pós-graduação stricto sensu em administração Vol. 15 Núm. 1 Pág. 227-250 ARTICULO
2016 Race
Petarnella, Leandro Hourneaux Junior, Flavio Silveira, Amelia
Intellectual capital and relational capital: The role of sustainability in developing corporate reputation
Intellectual capital and relational capital: The role of sustainability in developing corporate reputation Vol. 9 Núm. 1 Pág. 262-280 ARTICULO
2013 Intangible Capital
Martínez García de Leániz, Rosa Patricia Rodríguez del Bosque, Ignacio A.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Oct-2024