Market Knowledge Dimensions and Cross-Functional Collaboration: Examining the Different Routes to Product Innovation Performance. (2007) De Luca, Luigi M. Atuahene-Gima, Kwaku Journal of marketing. A quarterly publication of the american marketing association Vol. 71 Núm. 1 Pág. 95-112

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Is the formalization of npd collaboration productive or counterproductive
Is the formalization of npd collaboration productive or counterproductive Vol. 24 Núm. 1 Pág. 2-18 ARTICULO
2021 Business Research Quarterly
Pemartín, María Rodríguez Escudero, Ana Isabel
Desempenho da inovação de produto
Desempenho da inovação de produto Vol. 10 Núm. 3 Pág. 3 ARTICULO
2021 Revista de Empreendedorismo e Gestão de Pequenas Empresas
Manthey, Nilvane Boehm Pellizzaro de Lorenzi Cancellier, Everton Luís Tezza, Rafael
A novel experimental model for product innovation strategy
A novel experimental model for product innovation strategy Vol. 1 Núm. 2 Pág. 10 ARTICULO
2021 ESIC Digital Economy & Innovation Journal
Malekpour, Mehrgan Yazdani, Morteza Kordkheili, Hamed Gholami Rezvani, Hamidreza
Research on the impact of firm’s innovation - driven on new product innovation performance
Research on the impact of firm’s innovation - driven on new product innovation performance Vol. 10 Núm. 2 Pág. 596-614 ARTICULO
2019 Independent Journal of Management & Production
Qu, Yan Chen, Chun-Shuo
Factores determinantes de innovación en la competitividad de la industria de autopartes automotrices en México
Factores determinantes de innovación en la competitividad de la industria de autopartes automotrices en México Vol. 35 Núm. 90 Pág. 125-153 ARTICULO
2018 Revista de economía
Álvarez Aros, Erick Leobardo
Capacidades organizativas e innovación. ¿Qué ocurre en la industria española del juguete?
Capacidades organizativas e innovación. ¿Qué ocurre en la industria española del juguete? Núm. 391 Pág. 49-58 ARTICULO
2014 Economía industrial
Fernández Mesa, Anabel García-Granero Colomer, Ana Victoria Alegre Vidal, Joaquín
Market success factors of sustainable products
Market success factors of sustainable products Vol. 4 Núm. 1 Pág. 188-207 ARTICULO
2013 Independent Journal of Management & Production
Fleith de Medeiros, Janine Duarte Ribeiro, José Luis

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024