Understanding learners and learning in ESP genre-based writing instruction (2006) Cheng, An English for specific purposes. An international journal of ESP Vol. 25 Núm. 1 Pág. 76-89
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 3 FILOLOGIAS 3 EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Effects Of Genre Based Approach (GBA) In EFL Reading Comprehension And Writing Núm. 19 Pág. 84-100 ARTICULO | 2019 | Gist |
Montero Arévalo, Sindy Johana
|
Developing and Evaluating Self Assessment Reading Competence Descriptors for the European Language Portfolio Núm. 22 Pág. 127-143 ARTICULO | 2014 | Porta Linguarum |
Pierce McMahon, Joana
Durán, Pilar
|
Academic literacies approaches for facilitating language for specific purposes Núm. 22 Pág. 101-122 ARTICULO | 2011 | Ibérica |
Gustafsson, Magnus
|
Blog writing integration for academic language learning purposes Núm. 14 Pág. 9-32 ARTICULO | 2007 | Ibérica |
Murray, Liam
Hourigan, Tríona
Jeanneau, Catherine
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 02-Jun-2024