The association between students' use of an electronic voting system and their learning outcomes (2005) Kennedy, G . E. Cutts, Q . I. Journal of computer assisted learning Núm. 4 Pág. 260-268

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Hacia la clase magistral interactiva
Hacia la clase magistral interactiva Pág. 826-854
2023 Conexiones digitales: las tecnologías como puentes de aprendizaje
Martín Buro, María del Carmen
A qualitative exploration of teachers’ perspective on smartphones usage in higher education in developing countries
A qualitative exploration of teachers’ perspective on smartphones usage in higher education in developing countries Núm. 17 Pág. 28 ARTICULO
2020 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Iqbal, Shakeel Bhatti, Zeeshan Ahmed
The effect of cognitive absorption on marketing learning performance
The effect of cognitive absorption on marketing learning performance Vol. 23 Núm. 2 Pág. 249-271 ARTICULO
2019 Spanish journal of marketing-ESIC
Guinalíu Blasco, Miguel Hernández Ortega, Blanca Franco, José L.
Individualizando la Tutoría del Alumno de Ingeniería
Individualizando la Tutoría del Alumno de Ingeniería Núm. 8 Pág. 49-67 ARTICULO
2018 Enseñanza y aprendizaje de ingeniería de computadores
Tomeu Hardasmal, Antonio Salguero Hidalgo, Alberto
Using Interactive Response Systems in Economics
Using Interactive Response Systems in Economics Vol. 4 Núm. 1 Pág. 16-36 ARTICULO
2017 Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences
Bares López, Lydia Fernández Pérez, Ana María Ferrándiz León, Esther Flores Varo, Esther León Rodríguez, María Dolores
Seguimiento y autoevaluación en el aula universitaria con una Tablet PC
Seguimiento y autoevaluación en el aula universitaria con una Tablet PC Vol. 25 Núm. 2 Pág. 313-336 ARTICULO
2014 Revista complutense de educación
Agudo Garzón, Juan Enrique Hernández Linares, Remedios Rico García, María Mercedes Sánchez Santamaría, Héctor
The use of clickers to assess knowledge in foreign language classes and their failure to increase reading compliance
The use of clickers to assess knowledge in foreign language classes and their failure to increase reading compliance Núm. 9 Pág. 88-96 ARTICULO
2014 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
Rodríguez Prieto, Juan Pablo

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Jul-2024