Customer Satisfaction, Cash Flow, and Shareholder Value (2005) Rego, Lopo L. Gruca, Thomas S. Journal of marketing. A quarterly publication of the american marketing association Vol. 69 Núm. 3 Pág. 115-130

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Intention to reuse M-Payment services
Intention to reuse M-Payment services Vol. 66 Núm. 5 Pág. 2 ARTICULO
2021 Contaduría y administración
Cong Danh, Huynh Dang, D.T.
A interface entre marketing e finanças no Brasil
A interface entre marketing e finanças no Brasil Vol. 7 Núm. 3 Pág. 3
2021 REFAS
Pesce Salles Arcuri, Adriana Carolino Souza Santos Junior, Elisio Luzzi Las Casas, Alexandre Serralvo, Francisco Antonio
Managing risk with socially responsible actions in firms involved in controversial activities and earnings management
Managing risk with socially responsible actions in firms involved in controversial activities and earnings management Vol. 47 Núm. 1 Pág. 1-24 ARTICULO
2018 Revista española de financiación y contabilidad
Guillamón Saorín, Encarna Guiral Contreras, Andrés Blanco, Belen
Corporate social responsibility, customer satisfaction, corporate reputation, and firms’ market value
Corporate social responsibility, customer satisfaction, corporate reputation, and firms’ market value Vol. 21 Núm. 1 Pág. 39-53 ARTICULO
2017 Spanish journal of marketing-ESIC
García de Madariaga Miranda, Jesús Rodríguez de Rivera Cremades, Fernando
Planejamento tributário eficiente
Planejamento tributário eficiente Vol. 11 Núm. 23 Pág. 117-140 ARTICULO
2014 Revista Contemporânea de Contabilidade
Vello, André Martinez, Antônio Lopo

* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Jul-2024