Differences between genders in coping: Different coping strategies or different stressors?
Maria Forns i Santacana, Teresa Kirchner, Judit Abad i Gil, Juan Antonio Amador Campos
págs. 5-18
págs. 19-34
págs. 35-52
págs. 53-66
Form-function rules in the first words stage: a longitudinal study of two children
págs. 67-86
Factores asociados con la decisión de cursar estudios universitarios de Psicología: Una aproximación mediante modelos de ecuaciones estructurales
Joan Guàrdia Olmos, Maribel Peró Cebollero, Antonio Hervas Jorge, Roberto Capilla Lladró, Pedro Pablo Soriano Jiménez, Manuel Porras Yañez
págs. 87-104
Response Certainly, Conscienciousness, and Self-concept Clarity as antecedents of Acquiescence: A prediction model
págs. 105-114
La ansiedad como estigma: El estereotipo de la persona ansiosa en la población clínica, sanitaria y general
José Teodoro García Galindo, Rubén Muiños Martínez, Marta Ferrer García, José María Tous Ral
págs. 115-130
Personality and psychological adjustment in formal caregivers: What is best for caring is also the best for caregivers?
Isabel Cuéllar Flores, María Pilar Sánchez López, Pablo Santamaría
págs. 151-164
Adaptación de una asignatura metodológica de Psicología al Espacio Europeo de Educación Superior: percepción discente acerca de la innovación docente
Olatz López Fernández, Manel Viader Junyent, Ma. Luisa Honrubia Serrano, Antonio Cosculluela Mas, Joan Maria Malapeira Gas
págs. 165-182
págs. 183-198
págs. 199-212
págs. 213-230
Eduardo Fonseca Pedrero, María de las Mercedes Paino Piñeiro, Susana Sierra Baigrie, Serafín Lemos Giráldez, José Muñiz Fernández
págs. 295-307
págs. 309-325
págs. 327-342
págs. 343-360
Learning in a navigation task: The role of salience of pairs of landmarks and sex differences
Paola Crespo, Clara Aurora Rodríguez López, Victoria D. Chamizo
págs. 361-376
págs. 377-391
R functions for quantifying nonindependence in standard dyadic and SRM designs
David Leiva Ureña, Antonio Solanas Pérez, Lluís Salafranca Cosialls
págs. 393-410
págs. 411-419
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados