págs. 7-12
Ser postmodern:: política, cultura i societat
págs. 13-18
págs. 19-28
págs. 29-38
El codisseny curricular:: un compromís compartit amb l'educació
págs. 39-52
págs. 53-62
págs. 63-76
Un enfocament sociocreatiu de l'educació:: un compromís amb les cultures contemporànies
págs. 77-92
Compromisos sociocreatius des de l'educació musical:: reflexions entorn de l'educació, la cultura i la societat
págs. 93-104
págs. 105-114
Compromís amb l'educació a través de la intermedialitat:: la imatgització en l'aula
págs. 115-130
Arts visuals i compromís:: mestres i imatges per canviar el món
págs. 131-144
L'experiència estètica segons Dewey:: una clau per valorar els models educatius amb compromís social
págs. 145-162
Escaleras sin fin, de Margarita Bali:: la videodansa o l'art de la mirada en moviment
págs. 163-172
págs. 173-186
Justícia poètica:: el cos per intervenir en l'espai públic
págs. 187-194
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados