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Equivalencias y Literalidad en la Traducción de los Folletos Turísticos
Sebastián Barrueco García, Esther Hernández, Lina Sierra Ayala
págs. 15-21
págs. 22-26
págs. 27-31
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págs. 35-40
págs. 41-43
págs. 44-48
Inglés Empresarial: análisis de necesidades
págs. 49-56
Ensino da Traduçáo: correspondencia comercial
págs. 57-65
págs. 66-69
A Comparative Study Among Different Types of Structure WithinResearch Articles: a genre analysis approach
Juan Francisco Coll García, Inmaculada Fortanet Gómez, Juan C. Palmer., Santiago Posteguillo Gómez, Raquel Segovia
págs. 70-78
págs. 79-83
págs. 84-87
págs. 88-90
págs. 91-95
págs. 96-101
La Banque s'Adresse a ses Clients: analyse du discours a partir dedocuments bancaires
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Telefonemas de Negócios: sinais, sequencias e normas
págs. 107-113
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págs. 148-153
págs. 154-163
págs. 164-166
págs. 167-174
Punctuation as a Tool for the Decoding of Technical Texts. Sorne Proposals for Multimedia Technology
págs. 175-197
págs. 198-202
The Acquisition of Lexis: its pedagogical implications in ESP
págs. 203-208
págs. 209-236
Efficient Business English: insights of research into the writing process methodology
págs. 237-241
Motivation in ESP: the importan ce of project work
págs. 242-251
págs. 252-256
Teaching a Foreign Language: an attempt to measure both LSP students'motivation and their consideration of this subject in relatjon to the other subjects
págs. 257-259
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págs. 266-270
págs. 272-276
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págs. 284-287
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A Linguagem das Publicidades como Meio Excelente de Ensinar a Negociaçao Empresarial: O ambiente do marketing e das publicidades na Hungria
págs. 292-295
ESP: possible futures
págs. 296-300
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