págs. 11-13
págs. 15-17
págs. 19-19
Creació de recursos digitals per a la innovació docent en geologia estructural i tectònica
Albert Griera i Artigas, Antonio Teixell Cacharo, María Luisa Arboleya, Eliseo Tesón, Isaac Corral
págs. 23-32
Competències i habilitats transversals entre geologia i arqueologia prehistòrica
Miquel Molist i Montañà, Rita Estrada Aliberas, Enric Vicens Batet, Eudald Maestro Maideu, Oriol Oms Llobet, Aureli Alvarez Pérez
págs. 33-46
Quadern de pràctiques d’hidrogeologia i recursos hídrics en format interactiu
Josep Mas Pla, Albert Folch Sancho, Anna Menció Domingo, Anna Menció Domingo
págs. 47-56
Desenvolupament de problemes virtuals i interactius per a l’aprenentatge de la microbiologia
Montserrat Llagostera Casas, Isabel Esteve Martínez, Jordi Barbé García, Nuria Gaju, Marina Luquin Fernández, Marc Pybus
págs. 83-91
Renovació dels mètodes docents en biologia animal i vegetal. Adequació a l’EES
Maite Carrassón López de Letona, Fernando García del Pino, Silvia Crespo Giménez, Sergio Santamaría del Campo
págs. 93-100
Anselm Rodrigo Domínguez, Jordi Martínez Vilalta, Josep Piñol Pascual, Francisco Lloret Maya, Angela Ribas, Javier Retana Alumbreros
págs. 101-112
págs. 113-124
Morfologia i funció del sistema immunitari: un exemple de docència integrada
Mercè Martí Ripoll, José R. Palacio, Rosa Rabanal, Martí Pumarola i Batlle
págs. 125-134
Elaboració d’un atles fotogràfic per a l’autoaprenentatge de l’anatomia
Jesús Ruberte París, Ana Carretero, Marc Navarro Beltran, Victor Nacher Garcia, David Ramos González, Mariana López Luppo
págs. 137-142
págs. 143-154
págs. 155-166
Creació de vídeos de tècniques de bioquímica i de bases de dades de preguntes comentades
Josefa Sabriá i Pau, Jordi Ortiz de Pablo, Enrique Claro, David Moreno, Noemí Robles, José Miguel Lizcano de Vega
págs. 169-177
La Salut el Segle XXI: una Responsabilitat per Compartir: Una experiència per crear cultura de treball interprofessional
Josefina Caminal Homar, Àlvar Martínez Vidal, Amor Aradilla Herrero, Maria Cònsul i Giribet, Teresa Gutiérrez Rosado, Andrés Chamarro Lusar
págs. 179-190
Laboratori virtual de psicologia bàsica: l’experiència com a clau de l’aprenentatge
Alejandro Maiche Marini, Maite Mas, Anna Vilaró, Miquel Torregrosa, Antonio Sanz, Melina Aparici Aznar
págs. 193-202
Marta Fuentes Agustí, Javier Jimenez Pelay, Sonia Oliver del Olmo, Didac Segura Aliaga, Neus González Monfort
págs. 203-212
págs. 213-222
Disseny del portafoli per a incrementar la motivació acadèmica i convergir amb l’EEES
Montserrat Gomà Freixanet, Joaquim Puntí Vidal, Inma Grande Pérez, Silvia Albiol Matamoros, Andreas A.J. Wismeijer
págs. 223-234
Disseny i aplicació d’una plataforma digital per a la millora dels aprenentatges de l’alumnat
Susana Pallarés Parejo, Miguel Ángel Sahagún Padilla, Miriam Díez Piñol, Marta Bague i Webermann, Maite Martínez González, Miguel Jofré Sarmiento
págs. 235-246
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados