págs. 27-37
págs. 39-51
págs. 53-67
págs. 69-85
Terminología y lenguas minoritarias: necesidad, universalidad y especificidad
págs. 89-102
págs. 103-116
Language policy implementation: constraints and feasibility barriers
págs. 117-128
págs. 129-147
págs. 151-156
págs. 157-162
págs. 163-169
págs. 171-174
Nuevas perspectivas en la enseñanza/aprendizaje de las lenguas minorizadas: el caso del catalán
págs. 177-184
págs. 185-193
págs. 195-202
págs. 203-208
págs. 209-214
págs. 227-231
págs. 233-242
A formación do profesorado de lingua galega e literatura: dificultades e necesidades
págs. 243-249
págs. 253-257
págs. 259-264
págs. 265-266
págs. 267-270
págs. 271-276
págs. 277-283
págs. 287-293
págs. 295-301
págs. 303-308
págs. 309-331
págs. 335-343
A normalización terminolóxica en galego: o servicio de consultas de Termigal
Pilar Alvariño Alvariño, María Montserrat Muriano Rodríguez, María Belén Souto García, María Vallejo González
págs. 345-351
A normalización terminolóxica do léxico do medio en galego: tres casos prácticos: contaminación-polución; medio-medio ambiente ; residuo-refugallo
Pilar Alvariño Alvariño, Xesús Manuel Mosquera Carregal, María Belén Souto García
págs. 353-360
Os cursos Comarca e Lingua: autoxeración de contidos na aprendizaxe
págs. 361-366
Primeira fase do deseño dun programa de aprendizaxe da segunda lingua en Galicia
Manoel Baña Castro, Rosa María García Suárez, María Salcines Martínez
págs. 367-372
Avaliación e intervención en prácticas educativas: segunda fase dun proxecto de aprendizaxe da segunda lingua en convivencia coa primeira en Galicia
Manoel Baña Castro, Rosa María García Suárez, María Salcines Martínez
págs. 373-378
Manoel Baña Castro, Rosa María García Suárez, María Salcines Martínez
págs. 379-385
págs. 387-395
págs. 397-404
págs. 405-412
Un sistema teatral en lingua minorizada: o caso galego
págs. 413-418
págs. 419-424
As linguas minoritarias no ámbito europeo: status do galego
págs. 425-432
págs. 433-439
Competencia bilingüe e autotraducción en Galicia: algúns apuntamentos
págs. 441-452
Os lectorados de galego: funcións e perspectivas
págs. 453-457
págs. 459-465
págs. 471-477
¿Que características personais determinan a percepción dos falantes galegos?: un estudio exploratorio con matched-guise realizado sobre unha mostra de mozos galegos
Manuel González González, Modesto Aníbal Rodríguez Neira, Agustín Dosil Maceira, Xosé Pérez Vilariño, Arturo X. Pereiro Rozas, José Eulogio Real Deus, Isabel Suárez Fernández, Xosé Antonio Fernández Salgado, Xaquín Loredo Gutiérrez, Hakan Casares Berg
págs. 479-488
págs. 489-496
págs. 497-502
Proyecto LINMITER: (terminología de lenguas latinas minoritarias europeas)
págs. 503-506
págs. 507-515
págs. 517-521
Intercambio educativo entre linguas minorizadas do Estado español: una experiencia integradora
págs. 523-531
Movilidad estudiantil y lengua: el programa Interc@t, una respuesta
págs. 533-537
Presentación do proxecto CORGA: Corpus de Referencia do Galego Actual
págs. 539-543
A extensión da lingua no ámbito do ensino en Galicia: presentación e avaliación dos resultados do Informe de Política e Normalización Lingüística
págs. 545-554
págs. 555-562
Cómo ensinar a lingua e a cultura galegas nunha universidade estranxeira: o caso da universidade de Rennes 2-Haute Bretagne
págs. 563-569
Política lingüística e educativa en Galicia: primeiros niveis de ensino
Mónica Martínez Baleirón, M. Anxos Sobriño Pérez, Begoña Varela Vázquez
págs. 571-579
págs. 581-586
Importancia dos diccionarios bilingües nunha lingua minoritaria: os diccionarios bilingües en galego
págs. 587-594
Lengua de signos española: situación actual de una lengua minoritaria
págs. 595-598
págs. 599-607
A lingua galega no ensino primario: datos de hoxe para unha análise de alcance
Miguel Anxo Santos Rego, Xosé Cajide Val, María del Mar Lorenzo Moledo, Ana María Porto Castro
págs. 609-613
La actitud y el uso lingüísticos: factores de calidad lingüística en una lengua minorizada
págs. 615-621
O misterio das sete pezas: aplicación educativa multimedia
págs. 623-628
A lingua checa como língua e cultura extranxeira: enfoque multidisciplinario
págs. 629-636
Los centros de autoaprendizaje: un diseño para el aprendizaje de la lengua
págs. 639-648
págs. 649-656
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados