Guillermo Bautista Pérez, Anna Escofet Roig, Anna Forés i Miravalles, Marta López Costa, Marta Marimon Martí
págs. 1-22
Distributed Educational Influence and Computer-Supported Collaborative Learning
César Coll Salvador, Alfonso Bustos Sánchez, Anna Engel Rocamora, Inés de Gispert i Pastor, María José Rochera
págs. 23-42
págs. 43-52
págs. 53-68
When digital society is only an echo: the case of the initial professional development of primary school teachers
págs. 69-82
Estrategias de Motivación en una Era Digital: Teléfonos móviles y Facebook en el aula
págs. 83-97
págs. 98-112
Bringing in professional experience to a discussion mediated by a blended-learning environment: how and what do teacher learn?
Maria da Luz Rodrigues Correia, Teresa Mauri Majós, Rosa Colomina Álvarez
págs. 113-134
Uso de tablets en la educación superior: una experiencia con iPads
Teresa Nakano Osores, Pedro Garret Vargas, Águeda Mija Chávez, Alonso Velasco Tapia, Julio Begazo Ruíz, Ana María Rosales Lam
págs. 135-161
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados