Les estratègies d'aprenentatge: què són, i per què, quan i com s'han d'enseyar
Carles Monereo i Font
pág. 2
Els mapes conceptuals: anàlisi de les condiccoons per a la seva utilització
María Luisa Pérez Cabaní
pág. 11
L'ordenació del temps personal: de la distribució horària del treball individual a l'ús de l'agenda
pág. 20
La recerca d'infomació. Ús de la biblioteca com a font d'informació
Silvia Sanz Blas
pág. 27
L'autoavaluació com a element bàsic per a prendre consciència del propi procés d'aprenentatge
Jaume Jorba Bisbal
pág. 39
Llengües estrangeres: L'ensenyament/aprentatge de les llengües estrangeres a primària: una oportunitat per a innovar
Margarida Cambra Giné
pág. 56
Noves tecnologies: La Festa Major de Vilafranca a Internet
pág. 67
La mestra i el mestre: Balanç i propostes de futur d'un congrés singular
Joan Domènech Francesch
pág. 74
Novetats bibliogràfiques
pág. 85
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: