Periodo de publicación recogido
|
|
|
Examining learning engagement in MOOCs: a self-determination theoretical perspective using mixed method
Min Lan, Khe Foon Hew
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 17, 2020
Where is the "theory" within the field of educational technology research?
Khe Foon Hew, Min Lan, Ying Tang, Chengyuan Jia, Chung Kwan Lo
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 3, 2019, págs. 956-971
Promoting engagement in online courses: What strategies can we learn from three highly rated MOOCS
Khe Foon Hew
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 47, Nº. 2, 2016, págs. 320-341
Students’ perceptions of the usefulness of an E-book with annotative and sharing capabilities as a tool for learning: a case study
Ee-Lon Lim, Khe Foon Hew
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 51, Nº 1, 2014, págs. 34-45
Use of three-dimensional (3-D) immersive virtual worlds in K-12 and higher education settings: A review of the research.
Khe Foon Hew, Wing Sum Cheung
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 41, Nº. 1, 2010, págs. 33-55
The impact of the use of response pad system on the learning of secondary school physics concepts: A Singapore quasi-experiment study.
Wong Kin Mun, Khe Foon Hew, Wing Sum Cheung
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 40, Nº. 5, 2009, págs. 848-860
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados