Periodo de publicación recogido
|
|
|
Teachers pedagogical change framework: a diagnostic tool for changing teachers' uses of emerging technologies.
Isabel Tarling, Dick Ng'ambi
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 47, Nº. 3, 2016, págs. 554-572
Editorial: Massive open online courses ( MOOCs): Disrupting teaching and learning practices in higher education.
Dick Ng'ambi, Vivienne Bozalek
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 46, Nº. 3, 2015, págs. 451-454
Leveraging informal leadership in higher education institutions: A JOUR of diffusion of emerging technologies in a southern context.
Dick Ng'ambi, Vivienne Bozalek
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 44, Nº. 6, 2013, págs. 940-950
Editorial: Emerging technologies and changing learning/teaching practices.
Dick Ng'ambi, Vivienne Bozalek
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 44, Nº. 4, 2013, págs. 531-535
Effective and ineffective uses of emerging technologies: Towards a transformative pedagogical model.
Dick Ng'ambi
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 44, Nº. 4, 2013, págs. 652-661
Intended and unintended consequences of student use of an online questioning environment.
Dick Ng'ambi, Irwin Brown
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 40, Nº. 2, 2009, págs. 316-328
Towards a knowledge-sharing scaffolding environment based on learners’ questions.
Dick Ng'ambi, Joanne Hardman
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 35, Nº. 2, 2004, págs. 187-196
Collaborative Questioning: A case of Short Message Services (SMS) for knowledge sharing
Dick Ng'ambi
Proceedings, International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2006, 2006, ISBN 9780769526324, págs. 350-351
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados