Identificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The impact of an active-learning designed faculty development program: A students’ perspective of an Italian university
Monica Fedeli, Edward W. Taylor
Tuning journal for higher education, ISSN 2340-8170, Vol. 11, Nº. 1, 2023 (Ejemplar dedicado a: Educational Journeys in times of uncertainty: Weathering the storms), págs. 151-174
Tewo V. Bakare, Helen Opara, Concetta Tino, Monica Fedeli
Sisyphus: Journal of Education, ISSN-e 2182-9640, Vol. 10, Nº. 2, 2022 (Ejemplar dedicado a: International perspectives on comparative analysis: policy and practices in adult education), págs. 156-180
Work-related teaching and learning methods to foster generic skills in Higher Education: An Italian experience
Daniela Frison, Concetta Tino, Jonathan W. Tyner, Monica Fedeli
Tuning journal for higher education, ISSN 2340-8170, Vol. 4, Nº. 1, 2016 (Ejemplar dedicado a: Steps for innovation: course units design, classroom experiences, and employability), págs. 145-167
Vleader in the academy: learning through an educational simulator
Giovanna Berizzi, Fabio Bonaldo, Anna Dalla Rosa, Daniela Frison, Andrea Petromili, Anna Serbati, Concetta Tino, Monica Fedeli, Michelangelo Vianello
Developing generic competences outside the university classroom / coord. por Maria Yarosh, Anna Serbati, Aidan Seery, 2017, ISBN 978-84-338-6015-6, págs. 41-58
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados