Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Chilean English teacher identity and popular culture: three generations
Julia Menard- Warwick
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 14, Nº. 3, 2011, págs. 261-277
Home–school connection: lessons learned in a culturally and linguistically diverse community
Julia Menard- Warwick
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 13, Nº. 5, 2010 (Ejemplar dedicado a: INTERACTIVE INFLUENCES IN BILINGUAL PROCESSING AND DEVELOPMENT), págs. 668-670
The Cultural and Intercultural Identities of Transnational English Teachers: Two Case Studies from the Americas.
Julia Menard- Warwick
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 42, Nº. 4, 2008, págs. 617-640
I Am My Language: Discourses of Women and Children in the Borderlands: N. González
Julia Menard- Warwick
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 10, Nº. 6, 2007, págs. 769-771
Mexican Americans and Language: Del dicho al hecho: G.A. Martinez
Julia Menard- Warwick
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 10, Nº. 1, 2007, págs. 113-115
‘The Thing About Work’: Gendered Narratives of a ransnational, Trilingual Mexicano
Julia Menard- Warwick
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 9, Nº. 3, 2006, págs. 359-373
Intergenerational Trajectories and Sociopolitical Context: Latina Immigrants in Adult ESL.
Julia Menard- Warwick
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 39, Nº. 2, 2005, págs. 165-186
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados