Periodo de publicación recogido
|
|
|
The role of dynamic contrasts in the L2 acquisition of Spanish past tense morphology
Laura Domínguez, Nicole Tracy-Ventura, María J. Arche, Rosamond Mitchell, Florence Myles
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 16, Nº 3, 2013, págs. 558-577
Policy and practice in foreign language education: Case studies in three European settings
Rosamond Mitchell
European journal of language policy, ISSN 1757-6822, Vol. 2, Nº. 2, 2010, págs. 151-180
Sameness and difference in classroom learning cultures: interpretations of communicative pedagogy in the UK and Korea
Rosamond Mitchell, Jenny Hye-Won Lee
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 7, Nº. 1, 2003, págs. 35-63
Rote learning, creativity and 'understanding' in classroom foreign language teaching
Rosamond Mitchell, Cynthia Martin
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 1, Nº. 1, 1997, págs. 1-27
The LANGSNAP longitudinal learner corpus: design and use
Nicole Tracy-Ventura, Rosamond Mitchell, Kevin McManus
Spanish Learner Corpus Research: current trends and future perspectives / Margarita Alonso-Ramos (ed. lit.), 2016, ISBN 978-90-272-1075-3, págs. 117-142
Prescribed language standards and foreign language classroom practice: Relationships and consequences
Rosamond Mitchell
Experimenting with uncertainty : essays in honour of Alan Davies, 2001, ISBN 0-521-77576-0, págs. 163-176
State of the art in foreign language learning/acquisition research in the clasroom: problems and latest developments
Rosamond Mitchell
Aspectos de didáctica de la lengua y la literatura: actas del III Congreso Internacional de la Sociedad española de didáctica de la lengua y la literatura / coord. por Pedro Guerrero Ruiz, Amando López Valero, Vol. 1, 1996, ISBN 84-7684-615-0, págs. 25-32
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados