InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Use it or lose it? Spell it? Sign it?: Reaching the optimum
Susan Gass
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 25, Nº 2, 2022, págs. 214-215
Using different carrots: How incentivization affects proficiency testing outcomes
Susan Gass, Koen Van Gorp, Paula Winke
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 52, Nº. 2, 2019, págs. 216-236
Assessing the Validity of ACTFL Can-Do Statements for Spoken Proficiency: a Rasch Analysis
Magda Tigchelaar, Ryan P. Bowles, Paula Winke, Susan Gass
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 50, Nº. 3, 2017, págs. 584-600
Susan Gass
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 49, Nº 4, 2016, págs. 578-591
Paula M. Winke, Susan Gass
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 47, Nº. 4, 2013, págs. 762-789
Epilogue: A tale of two copulas
Eve Zyzik, Susan Gass
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 11, Nº 3, 2008 (Ejemplar dedicado a: LANGUAGE ACQUISITION, BILINGUALISM AND COPULA CHOICE IN SPANISH), págs. 383-385
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados