Aclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
The effects of topic familiarity, author expertise, and content relevance on Norwegian students’ document selection: a mixed methods study
Matthew T. McCrudden, Tonje Stenseth, Ivar Bråten, Helge I. Stromso
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 2, 2016, págs. 147-162
Students working with multiple conflicting documents on a scientific issue: Relations between epistemic cognition while reading and sourcing and argumentation in essays
Ivar Bråten, Leila E. Ferguson, Helge I. Stromso, Oistein Anmarkrud
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 1, 2014, págs. 58-85
Rune Andreassen, Ivar Bråten
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 44, Nº. 5, 2013, págs. 821-836
Justification beliefs and multiple-documents comprehension
Ivar Bråten, Leila E. Ferguson, Helge I. Stromso, Oistein Anmarkrud
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 28, Nº 3, 2013, págs. 879-902
Examining the validity of self-reports on scales measuring students' strategic processing
Marit S. Samuelstuen, Ivar Bråten
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 2, 2007, págs. 351-378
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados