InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The power of sound in L2 idiom learning
June Eyckmans, Seth Lindstromberg
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 21, Nº. 3, 2017, págs. 341-361
Inferential statistics in Language Teaching Research: A review and ways forward
Seth Lindstromberg
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 20, Nº. 6, 2016, págs. 741-768
Is alliteration mnemonic without awareness-raising?
Frank Boers, Seth Lindstromberg, June Eyckmans
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 23, Nº. 4, 2014, págs. 291-303
The Mnemonic Effect of Noticing Alliteration in Lexical Chunks
Seth Lindstromberg, Frank Boers
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 29, Nº 2, 2008, págs. 200-222
Really Learn 100 Phrasal Verbs (2nd edition; Really Learn 100 More Phrasal Verbs
Seth Lindstromberg
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 17, Nº 3, 2008, pág. 79
Seth Lindstromberg
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 16, Nº 2, 2007, pág. 73
From Movement to Metaphor with Manner-of-Movement Verbs
Seth Lindstromberg
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 26, Nº 2, 2005, págs. 241-261
Beyond the Sentence: Introducing Discourse Analysis
Seth Lindstromberg
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 14, Nº. 4, 2005, págs. 82-83
Seth Lindstromberg
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 14, Nº. 3, 2005, págs. 81-83
Seth Lindstromberg
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 14, Nº. 1, 2005, pág. 82
Seth Lindstromberg
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 13, Nº. 4, 2004, págs. 76-77
Preposition entries in UK monolingual learners' dictionaries: Problems and possible solutions
Seth Lindstromberg
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 22, Nº 1, 2001, págs. 79-103
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados