InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
A Quasiexperimental Evaluation of Two Versions of First-Grade PALS: One With and One Without Repeated Reading
Douglas Fuchs, Eunsoo Cho, Jessica R. Toste, Lynn S. Fuchs, Jennifer K. Gilbert, Kristen L. McMaster, Ebba Svenson, Anneke Thompson
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 87, Nº. 2, 2021, págs. 141-162
Prevention: Necessary But Insufficient? A 2-Year Follow-Up of an Effective First-Grade Mathematics Intervention
Drew H. Bailey, Lynn S. Fuchs, Jennifer K. Gilbert, David C. Geary, Douglas Fuchs
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 2, 2020, págs. 382-400
Lynn S. Fuchs, Douglas Fuchs, Jennifer K. Gilbert
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 85, Nº. 2, 2019 (Ejemplar dedicado a: Moderation analysis as a method of understanding for whom validated interventions work / coord. por Douglas Fuchs, Lynn S. Fuchs), págs. 147-162
Using moderator analysis to identify the first-grade children who benefit more and less from a reading comprehension program: A step toward aptitude-by-treatment interaction
Douglas Fuchs, Devin M. Kearns, Lynn S. Fuchs, Amy Elleman, Jennifer K. Gilbert, Samuel Patton, Peng Peng, Donald L. Compton
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 85, Nº. 2, 2019 (Ejemplar dedicado a: Moderation analysis as a method of understanding for whom validated interventions work / coord. por Douglas Fuchs, Lynn S. Fuchs), págs. 229-247
Laura M. Steacy, Devin M. Kearns, Jennifer K. Gilbert, Donald L. Compton, Eunsoo Cho, Esther R. Lindström, Alyson A. Collins
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 1, 2017, págs. 51-69
Probing lexical representations: Simultaneous modeling of word and reader contributions to multidimensional lexical representations
A. Goodwin, Jennifer K. Gilbert, Sun Joo Cho, Devin M. Kearns
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 2, 2014, págs. 448-468
Word and person effects on decoding accuracy: A new look at an old question
Jennifer K. Gilbert, Donald L. Compton, Devin M. Kearns
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 103, Nº. 2, 2011, págs. 489-507
Donald L. Compton, Douglas Fuchs, Lynn S. Fuchs, Bobette Bouton, Jennifer K. Gilbert, Laura A. Barquero, Eunsoo Cho, Robert C. Crouch
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 102, Nº. 2, 2010, págs. 327-340
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados